Fogási beszámoló / Rózsa Krisztián / Tőponty / 6,5 kg / Kettős-Körös

• Halfaj: Tőponty
  • Fogott hal adatai: 6,5 kg
  • Fogási körülmények:

2018.08.17-én keltünk útra a Kettős-Körösre egy kis éjszakai pecára! A békési duzzasztótól indulva próbáltunk helyet találni, de mivel hosszú hétvége lesz, így elég hamar be láttuk, hogy elég nehézkes lesz! Egészen Szanazugig kellett kocsikázni, mire találtunk egy elég széles helyet, ahol elfértünk kényelmesen a barátaimmal!

A folyó feltérképezése után megkezdtük az etetést annak reményében, hogy az éjszaka nem kell majd aludni a sok kapás miatt. Sajnos egész éjszaka egy csippannásunk sem volt! Reggel úgy döntöttünk hogy maximum 9-kor indulunk haza. Az egyik botom már korán reggel kivettem, gondolván, itt már semmi nem lesz mert kezdtek megindulni a motor csónakosok is!

Utána történt a csoda: elsőnek egy kis csippanás utána erőteljes húzással jelezte a hal, hogy itt akasztani kell! Akasztás után éreztem, ez nem egy telepített potyesz lesz. Hát nem is így volt! Kb. 15 perc fárasztás után sikerült a szákba terelni ezt a szép pontyot! Gyors mérlegelés, egy fotó és ment is vissza az élőhelyére! (A halnak felkínált csali tavaly óta érlelt büdös kukorica!)

Küldjön be Ön is beszámolót szép fogásairól és nyerjen területi jegyet 2019. évre! (részletekért kattintson IDE)