Bujdosó László

• Vízterület: Peresi-holtág, Vakota-zug
  • Halfaj: Csuka
  • Fogott hal adatai: 9,3 kg

Fogási körülmények: Május végen az esti órákban erőteljes rabló tevékenységre lettünk figyelmesek.  A rablásokból biztosan lehetett látni hogy nem harcsa, viszont miután csukával még nem találkoztunk, egy komolyabb süllőre gondoltunk horgásztársammal. Utólag is köszönöm neki a közreműködést, nélküle ezek a fotók nem készülhettek volna el. Pergetve próbáltunk meg a „dolog végére járni”, de mihelyt, csónakkal megközelítettük a helyet a hal befejezte a táplálkozást. Éjszakára biztos, ami biztos, a helyszínre juttattunk egy stupekot, amin felkínáltunk egy kb. 20 cm es dévérkeszeget. A hajnali órákban „elfüstölt” a bot. A hal mozgásából biztos voltam benne hogy egy 5-8 kilós „babaharcsa”. Lassú, határozott, cammogós mozgás jellemezte a halat, sehol egy klasszikus csukamozgás, kiugrás… Az első felbukkanásnál lett hatalmas a meglepetés, valamint a riadalom. Ugyanis fonott előke volt a szerelék végén és nem fém. Innentől kezdve nagyon agresszíven kellett a halat a szák felé terelni attól tartva, hogy bármikor elszakadhat az előke. Szerencsére kitartott, de már nem sok volt neki hátra. Hatalmas volt az öröm. A csuka a mérlegelés után természetesen visszanyerte a szabadságát. A mérleg 9,3 kg-ot mutatott. Azóta örömmel konstatáltuk hogy ugyanott folytatja az áldásos tevékenységét, mint ahol felfigyeltünk rá. Az idei évben már többet nem zargatjuk, de lehet hogy jövőre megpróbáljuk megnézni, hogy mennyit nőtt egy év alatt.

Küldjön Ön is beszámolót szép fogásairól és nyerjen területi jegyet 2021. évre! (részletekért kattintson IDE)