Kiszely Zoltán

• Vízterület: Hármas-Körös
  • Halfaj: Harcsa
  • Fogott hal adatai: 40 kg / 175 cm

Fogási körülmények: Június 30-án éjszakai klasszikus partdobálós pecára készültünk barátommal, bár a meglassult víz nem sok jóval kecsegtetett. Ezért úgy döntöttünk, hogy nézzük meg az összefolyást, hátha a Sebes bezavar egy kicsit a Hármasba… Jól sejtettük, ömlött a víz a Sebesről lefelé. Voltak biztató jelek, hogy a felszín közelében harcsák is vadásznak a balinokon kívül. Pár száz méter után a barátomnak ütötte le a wobblert egy jó közel 3-as balin, ami egész jó lelkesedés adott a továbbiakban. Tovább csorogva, mivel jó nagy volt a hold, így az árnyékos oldalon lévő rablások felé vettük az irányt. Pár száz méter múlva egy parti hely előtt csúsztunk, ahol sikerült egészen pár centire kitenni a wobit a part mellé. Lassú behúzassal egészen a bokor sáv után volt egy nagy burvány a wobbler mögött, majd még egy, egy picit beletartottam a tekerésbe, majd ahogy ismét elindítottam egy hatalmas rablással ütötte le a fahalat. A zöld led fényben mindketten láttunk egy jó darabot a halból, először csak jó méteres formára taksáltuk. Majd ahogy a küzdelem kezdett kibontakozni, konstatáltuk, hogy bizony egy darabosabb hallal van dolgunk. Körülbelül 13 perc kőkemény fárasztás után kopoltyú fedélre ráfogva sikerült beemelni a csónakba, mivel az állkapocsra való fogás esélytelen lett volna, a wobbler akadása miatt, ugyanis a hasi horog két ága fogta a felső száj íven középen, míg a hátsó horog lógott. Szóval biztonságosabb volt úgy megoldani. Hatalmas örömködés volt a csónakban, amikor a 130cm-es mércén közel 50 centivel túl lógott a hari. A 175 cm és 40 kilós sportos hal idén már a második felejthetetlen élményt adta nekem. A visszaengedést követően már nem is dobtunk tovább, meg volt amiért mentünk. Ilyenkor már a 20 plusz betli számolása értelmét veszti. Ezért is szeretünk dobni, bármikor benne van a jó hal.

Küldjön Ön is beszámolót szép fogásairól és nyerjen területi jegyet 2021. évre! (részletekért kattintson IDE)